23 Nisan 2017 Pazar

Adı selin, onunla konserde tanıştık. Ertesi gün buluşmak için sözleştik. Birlikte pamuk şeker yiyip eğlendik. Sonra sinemaya gitmeye karar verdik. Film başlayıp da ışıklar södüğünde gözlerine baktım. Birden dudaklarıma yapıştı. Sapık gibiydi adeta. Ben de hemen karşılık verdim. Ama ne derece ileri gidebileceğimi kestiremiyordum. Sonra kalcalarından tuttum hiçbir şey demedi. Öpüşürken hafif hafif inlermiş gibi sesler çıkarıyordu. Bu da beni çok fena tahrik ediyordu. sonra kalçalarını biraz daha sıktım. Bunu yaparken sanki yanlışlıkla olmuş gibi yapıp, tepkisini ölçüyordum. Sonra ellerimle gögüslerini okşamaya karar verdim. İşte bunu da yaparsam bu iş tamamdı. Yatağa atabilirdim. Sonra gögüslerine dokundum. Okşamaya başladım. Selin azmıştı. Dudaklarıma dilini sokmaya başladı. Ben de kalçalarını ve gögüslerini mıncıklıyor, bir yandan da dudaklarını koparırcasına öpüyordum. Sinemada bizim epey önümüzde birkaç kişi vardı. Uzakta oldukları için de çok rahattık. Bu yüzden ben de daha rahat davranıyordum. Öpüşmelerimiz devam ediyordu ki selin birden pantolonumun fermuarını açmaya kalkıştı. Biraz panikledim ancak sonra ne olacaksa olsun dedim ve ona ayak uydurdum. Pantolonumu açtı. Sevişmenin etkisi ile kocaman olmuş penisimi ellerinin arasına aldı. Elleriyle bana 31 çektirmeye çalıştı. Ama acemiydi ve nasıl yapacağını bilmiyordu. Bunun farkına varınca ağzına aldı. Bir yukarı bir aşağı sakso çekiyordu. İlk defa böyle bir şey yaşıyordum. Çok zevkliydi. Dişleri penisime değiyor ve acıtıyordu biraz. Ancak aldığım zevk acıyı bastırıyordu. Belli ki o ilk defa alıyordu ağzına. Onun acemi olması nedense beni daha da tahrik etti. Seksi birlikte öğreniyorduk. Onun bu hareketi üzerine ben de boş durmamalıyım dedim ve onun saksosundan fırsat buldukça onun amını okşuyordum. Elimle adeta mastürbasyon yaptırıyordum. Sonra elimi amına daldırdım. Sulanmıştı. Ben dokundukça iniltiler çıkıyordu istemsizce ağzından. Bakire olduğunu düşündüğüm için parmaklarımı sokmadım. Ancak o da yakında olacaktı. Az sonra boşalmak üzereyken ona “ben çok fenayım boşalacağım”, dedim. Onun üstünü kirletmek istemiyordum. O bana dönüp baygın bir ifade ile “hadi boşal aşkım” dedi. Ben de boşaldım. Üstüne fırlattım spermlerimi. Sinemada bunu yaptıysak evde neler yaparız diye düşündüm. Bu maceramı da daha sonra anlatacağım. . Alntılama yapılan site : sexoykuleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder