27 Ağustos 2014 Çarşamba

Çocukluk Arkadaşım Ben ve Sevgilisi (GRUP)

Merhaba ben Adana'dan Atilla. Size lise maceramı anlatmak istiyorum. Ben 11. Sınıfı yeni bitirmiş iken, Haziran'ın son günlerinde bir hatuna sabaha kadar çakmıştım. Sabah telefonuma baktığımda kandil mesajlarını okudum kandil gecesi yapmışsın haberim yok. Her neyse ben dışarıdaym çocukluk arkadas aradı nerdesin dedi filan. En kısa zamanda buluştuk. Kız arkadaşı ile farklı fanteziler ararken grup yapma kararı almışlar ve beni uygun görmüşler. Bana söyledi ilk basta şaşırdım sonuçta kiz arkadaşı. yok dedim sabaha kadar bi hatuna çaktım zaten kandil gecesiymis dedim. Cocuk ısrarla tekrarladı kabul ettim. Yarın sabah saat 6 gibi bize gel dedi. Ben 11 12 den erken uyanan biri değilim her neyse sabah olmuş zil çalıyor dünkü olay aklımdan tamamen cikmis durumda. Sinirlendim sabahın köründe Yarrak mı var da zile basıyorsunuz lan dedim. Benim ben dedi actım kapıyı . " lan göt hani geliyordun " dedi bana benim jeton düştü o an. Ne bilim oğlum aklımdan cikmis derken evinin anahtarını verdi bana git eve ben kızı getiriyorum dedi. Her neyse ben gittim eve orda demesi ayıp bir saate yakın kestirmişim ve bunlar kapıda beni bekliyor komşu görür korkusu ile actım kapıyı geçtim diğer odaya. Arkadas geldi yine uyuma 10 dakika sonra odaya çıplak gel dedi . İnsan düşünüyor odaya çıplak gireceksin hadi sana saka yapıyorlarsa ? Tüm karizma gider. Ben yine isimi sağlama aldım ve sadece tshirti çıkartıp tam 10 dakika sonra kapıya dayandım . Girsem mi girmesem mi derken 1-2 dakika daha gecti en iyisi kapıyı dinleyip işi sağlama almakti . Dinledim "- ahhh askım gir icime hic çıkma - ohh icinde gelecem senin bitanem " gibi konuşmaları duyunca anladım ki bu iş ciddi. Odada girdim yarı çıplak sekilde. Kız beni gördü çekindi belki de üff bu ne deyip çıkacağımı düşündü . Utanmamaması icin direk arkasına sarıldım göğüslerini avuçladım. Tam avucumu dolduracak şekildeydi cok az birsey büyüktü kısacası şahaneydi. O sırada arkadasım aşağıda sırt üstu uzanıp onu sikiyordu. Sonra ben şortumu indirdim. Benim sikim odun gibi olmuştu. icine girdim o sıcaklığı hissettim sonra kalçasından tutup kendime çekip çekip ittim. Sonra bimden aldığımız orta boy prezervatifi taktım. O sekilde girdim aynı sıcaklığı bulamamistim sonra çektim baktım prezervatif az birsey yırtılmış sikerim çıkarmıyorum dedim terar soktum her ileri geri yapmama yırtılıyordu prezervatif hissediyordum. Sonra çıkarttım attım . İliskide et ete değecek abi. Bir de prezervatif alacaksan bimden almayacaksın ben bunu anladım. Her neyse aradan az bi zaman gecti benimki geliyordu daha da hızlandım ve çektim perdeye doğru boşaldım . Perde hafiften sararmışken ilk rengine geri döndürdüm. Bembeyaz oldu. Sonra gittim yıkadım ve benimki hâlâ inmiyordu o sırada arkadasım kızı sikmeye devam ediyordu . Geldim direk ağzına aldı benimkini sonra arkadasım yine uzanır sekilde kız üstünde bn de kızın arkasindayim ben arkadan girecem arkadas önden. Deniyorum kız ağrıyor diye çığlık atıyor en son yapamadık önden girdim sıkıyorum arkadaşımın penisi bağıma değdi ve istegim kaçtı inmeye doğru kızın amını görüyorum kalkıyor arkadasın penisini gözüme çarpıyor iniyor sonra sadece kıza odaklandım bir sikiyorum oda inliyor. Sonra arkadas yaptı boşalmaya gitti ben sırt üstü yattım üzerimde zipliyor göğüslerini ekliyorum aynı zamanda dudağıma yapışmış durumda nefes nefeseyiz sonra benimki yine geldi çektim sıkımı koltuğa boşaldım sonra inmiyor yine girdim pozisyon değiştik kucağıma aldım o sekilde siktim. Duvara yasladim domalttim. Birçok pozisyon değiştik en sik iyice sıktım kendimi sonuna kadar zorluyorum. Kız artık bayılacak durumda boşaldım boşaldım diyor ben devam ediyorum. En son kız ağzına aldı ce ağzına boşaldım. O zevki yasamanız gerek. Gittim yıkadım sikimi soğuk su döktüm insin diye yine inmiyor kız baygin sekilde geldim sikim havada. Kıza tekrar yapalım demeye utandım sonra üstümü giydim gittim eve arkadasla tokalastık eyvallah filan dedik. Eve geldim hâlâ inmiyor 1 posta da evde elimle attım baktım ineceği yok sikerim dedim yatıyorum ben iner herhalde uyudum o sekilde kalktığımda yine aynı. ya rüyamda çıplak hatunlar gördüm o yüzden sikim kalmıştı yada hic inmemişti ... O hatun gercekten profesyoneldi ve beni etkilemişti..

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil