27 Ağustos 2014 Çarşamba

Eski Sevgilimi Becerdim

Merhaba adım lazım değil bursada yaşıyorum  :) ben sarı saçlı mavi gözlü uzun saçlı bir çocuğum bazı arkadaşlarım bana kıvancın kardeşi diye seslenir :) neyse ben bir gün üstüme birşeyler almak için çarşıya gitmiştim çarşının içerisinde gezerken biraz ileride tanıdığım bir kız gördüm uzaktan kim olduğunu tam çıkaramadım biraz daha gidince gördüm ilkokul daki sevgilim aslıydı onunla ayrılmak zorunda kalmıştım artık lise 2 ye  gidiyordum onu uzun zamandır görmedim çok değişmiş iyice çekici olmuştu o olduğunu anlayınca durdum oda benim olduğumu anladı ve oda durdu bana bakıyodu geri doğru yürümeye başladım onu görmezlikten geliodum bir kaç kez bana seslendi umursamadan o kalabalıkta bi mağazaya daldım dışarı baktım göremedim neyse peşimi bırakmıştı ondan kaçmamamın sebebi ilişkimizin iyi gitmemesi okulda çok ünlüydüm her kız bana bakardı hep peşime takılırlardı bu yüzden aslı bana hep kızıyordu okulun sonlarına doğru kavgalarımız iyice arttı ve ayrılmak istediğimi söledim o istemese de ondan ayrıldım çok üzülmüştü ama yapacak bişi yoktu onu ozamandan beri hiç görmemiştim çok değişmişti dışgörünüş olarak onu dışarda görmeyince çarşıdan gitmeye karar verdim sıktır ettim kıyafetleri başka zamanda gelirdim tam çarşının çıkışına geldiğimde onu kapıda gördüm beni gördü ve koşarak boynuma sarıldı ağlayarak seni çok özledim dedi tepki vermedim.sonra niye benden kaçıosun dedi seninle gene kavga etmek istemiyorum dedim değiştim dedi görebiliyorum dedim sen nası değiştimi anladın dedi sonra elimden tutarak beni sakin bi yere götürdü orda biraz konuştuktan sonra seni seviyorum dedi ve dudaklarıma yapıştı napıosun lan dedim.bişi demedi bana telefonunu ve adresini verdi eğer sende beni hala seviosan bu akşam gelirsin dedi ve gitti.eve gittim ve düşündüm onu hala seviyo olabilirdim çok uzun düşündükten sonra evine gitmeye karar verdim çok garipti evi bizim eve çok yakındı neyse evine gidince zili çaldım ve kapıyı açtı elimden tutup içeri çekti kapıyı kapattı ve beni kapıya itti biliyordum deyip deli gibi öpüşmeye başladık bişi dememe izin vermeden evde kimse yok dedi ve öpüşmeye devam ettik bacaklarından tutup duvara dayadım bacaklarını belime sardı öpüşürken salona geçtik ve üstüne çıktım tamamen soyundu bende pantalonmu çıkarıp sikimi çıkardım becer beni aşkım dedi ve bakire amini sikmeye başladım ilk te çok acıdığı belli oluyordu ama sonradan zevkten havalara uçtu sonra üstüme cıktı ve biraz öle gelgit yapınca boşaldım ve kafasını vücuduma koydu biraz öle durunca gitmem lazım dedim hemenmi dedi fırça yemiyim dedim sonra hiç çıkamam dedim telefonumu verdikten sonra kapıya gittim ayakkabaılarımı gidim ve gidicekken buraya gel dedi beni öptükten sonra çıktım eve geldiğimde saat çok geç olmuştu ve beni aramamıştı yattım sabah uyanınca bir sürü mesaj atmış onu aramamı yazmıştı aradım ve bi yerde buluştuk artık bende onu seviyodum tekrar sevgili olduk ve okulumu değiştirdim sevgilimle aynı okulda hatta aynı sınıfdaydık o okuldada çok ünlü oldum kızlar hep yanıma geliyo ama hiç umursamıyom aslıda hiç kızmıyodu hiç kavga etmiyoduk gerçektende değişmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder