27 Ağustos 2014 Çarşamba

Grup Sex için Nereden Nereye

Merhaba sex düşkünleri, 2002 yılında resmi görev için Van’a gönderildim,Turkcell’in 3300 chat uygulaması vardı meraklıları bilir,oraya takılırken Kütahya’dan olduğunu sonradan öğrendiğim evli bir bayanla tanıştım,uzun süre mesajlaştıktan sonra harlerle numaramı gönderdim hanımefendiye,yazıyla sex sohbetimiz telefonda sohbetle devam etti,yaklaşık 3 ay sürdü telefonda sex sohbetimiz,bu sohbetler esnasında evli olduğunu ve 3′lü grup yapmak istediklerini söylediler bana,hiç itiraz etmeden kabul ettim o zamanlar bana çılgınca gelen bu isteği,bir haftalık izin aldıktan sonra önce Ankara’ya sonra Eskişehir’e sonra da Kütahya’ya ulaştım. Geldiğimi haber verdim,bir akrabalarının sünnet merasiminde olduklarını geç de olsa beni almaya geleceklerini söylediler,ben de dinlenmek maksadıyla Kütahya otogarının hemen arkasındaki otellerden birinde oda buldum,duş aldım, kokulandım ve biraz dinlenmeye çalıştım ancak ilk defa telefonda bir ses için yollara düşmüş olmanın verdiği bir heyecan ve bir yalana kurban olmanın oluşturacağı hayal kırıklığı arasındaki duyguları arasında başladım beklemeye. Gece 11 civarı beni aradılar ve beklediğimi söylediğim otelin önünde beyaz bir Tempra arabayla beklediklerini söylediler,hızla indim aşağıya.Beyefendi ve hanımefendiyle selamlaşmadan sonra ön koltuğa oturmak üzereydim ki beyefendi arkaya hanımın yanına oturmamı söyledi,oturdum ve yola çıktık,arka koltukta hanımefendi telefondaki sex heyecanımızı söyleyerek dudaklarımı emmeye, elleriyle de 20 cm’lik sikimi okşamaya başladı,uzun uzun öpüşüp okşarken birbirimizi fermuarımı açtı,sikimi çıkarıp amma da kalınmış diyerek başladı yalamaya,beyefendi de dikiz aynasından ara ara bakarken uzun bir şehir turu atacaklarını ve hanımına çok iştahlı ve uzun uzun elindeki yarağı yalayabileceğini talimat verircesine söyleüyordu eşine,bu yalamanın patlaması hanımın ağzına oldu ve neredeyse tamamını yuttu spermlerimin,sonra bir apartmanın önünde durduk,eve geldiğimizi söyledi Kenan bey,merdivenlerden usulca çıkarken mini etek giymiş hanımın kalçalarını okşamak da çok keyif ve heyecan verici oluyor gece yarısı ve her an birinin çıkma ihtimaliyle,eve girdik ve birer bira açtı kenan bey,biraları yudumlarken hanımefendi yanımdakısa eteğiyle otururken birbirimizi öpmeye ve okşamaya başladık Kenan Beyden müsade isteyerek,bu sefer hanımın önünde diz çöktüm ve başladım arabada okşayarak ıslattığım pamuk gibi amcığı yalamaya,eteğin altına kafayı sokup ve diz çöküp yalamak çok hoşuma gidiyor,bir süre böyle devam ettikten sonra hanım beni ayağa kaldırdı ve Kenan’a pantolonu sen çıkar ve seninkinden kalın yarağı ağzıma ver dedi,kenan bey de denileni yaptı pantalonumu çıkardı,sikimi biraz sıvazladı ve karısının ağzına verdi,gırtlağına kadar sokup somuruyordu sikimi,bu arada Kenan da gözleri fal taşı gibi açılmış ve birasını yudumlayarak bizi seyrediyordu,bir süre sonra hanımı kocasının önüne doğru domalttım ve külodunu sıyırıp başladım pompalamaya,ben hızlandıkça hanımın inlemeleri artıyordu,çığlık çığlığa inlerken kenan’a çıkar sikini ağzına ver de çığlıkları apartmanı ayağa kaldırmasın dedim,kenan da vedi karısının ağzına,bu şekilde hem ağızdan hem de domalmış şeklde amcıktan sikmeye devam ettik hanımı. Değişik pozisyonlarda gün ışıyıncaya kadar siktik hanımefendiyi Kenan’la birlikte.Ara ara buluşup sikiştik bu çiftimizle ta ki ben yurt dışı göreve 5 yıllığına çıkıncaya kadar.Artık döndüm bayanlar ve evli çiftler,lütfen bana ulaşın.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil